Hanımlar acil !! 40. Haftamızdayız ilk gebeliğim bu akşam daha çok asagıya baskı iğne batması gibi hissediyorum evde git gel yürüyüşte yapıyorum sizce açılma mı oluyor yoksa sancımı anlamış değilim aynı durumu yaşamış olan varmı yada yaşayan endişeliyim