[silindi] hakkınızda hayırlısı olsun inşallah, ikizlere hamileydim bende, ama 6+2yken kanama oldu, o zaman kalp atışları yeni oluşmaya başlamıştı, ses yoktu yani. 6+5 de gittim maalesef biri düştüğünü öğrendim, şükür diğeri yaşıyordu o zaman duydum. kalp atışını. siz kaç haftalıksınız bilmiyorum ama duymayınca korkmayın, kimi gebelikte geç duyuluyormuş.