Kızlar merhabalar, adetlerim 4 gün gecikti belimde acayip bir agrı var. Birde normal günlerimde oldugu gibi akıntım var. Gögüslerim şişti ve dokununca agrıyorlar. 3. Gün gecikmesinde sabah test yaptım negatif çıktı. Hangi gün test yapsam çıkar psikolojik olabilir mi acaba?