kubraballi23 kızlar merhabalar herkese hayırlı geceler. 25+4teyiz ilk gebeliğim bebeğimin hareketlerini 2 günden beri hiç hissetmiyorum normal mi? dr görünmeli miyim?
Nazliomer25_ kubraballi23 tatlı türü cıkolata falan yeyin yürüyüş yapın evde deneyin olmazsa görünün sağlık ocağınızada gidebilirsiniz kalp atışı için
mlkkk kubraballi23 25ten sonra düzene girer ve hareketlerini günde en az 10kez hissetmeniz lazım eğer hiç hissetmediyseniz iki gündür hemen doktora gidin yarın
Serpilbb kubraballi23 tatlı falan yiyip dinlenin dinlenirken daha çok hareket ederler eğer yine hissetmesseniz bi kalp atışı için sağlık ocağına gidin
Gencanne16 kubraballi23 eğer kendini yorcak bir sey yaptıysan hareket azalıyor ben de iki gün hissetmemiştim korktum doktora gttim ama korkulacak bir sey olmadığını söyledi çok şükür ki🙏🏻
kubraballi23 mlkkk normalde maşallah kıpır kıpır bebeğim ama 2 gündür ilk başta hareketleri azaldı sonrası bir hissiyat yok.. yarın görüneceğim aklımda kalacağına çok teşekkür ederim..
kubraballi23 Serpilbb bide ilk olunca o acemilik sersemlik endişe vs. oda cabası :) rabbim hayırlısı ile kucaklarımıza almayı nasip etsin..😌
kubraballi23 Gencanne16 hayır yorulup etmedim de azalmayla başladı sonra tık yok bizimkinde inşallah bende de bi sorun olmaz.. çok teşekkür ederim 🙏
Morvy kubraballi23 ah ya bende 21+5 haftalığım sabah temizlik yaptım baya bir yoruldum sanırım ve bugün hiç hissetmiyorum sadece seyirme oluyor normalde yemekten sonra hep hissederdim endişelenmemek elde değil😔