Merhaba kızlar bu iki hafta içinde üçüncü vajinal muayene oldum enfeksiyonum olduğu için bugün muayeneden sonra pembemsi kanamam oldu muayeneden diye düşündüm aradan 4 5 saat sonra lavaboya gittiğimde kahverengi akıntım vardı acaba bu nişan mı yada normal muayene kanaması mı yurtdışındayım doktoru arama gibi bi imkanım yok acaba sizde olunca doktorunuza danıştınız mı ne dedi size bunu öğrenmek istiyorum 38+3 olduk doktor bebeğin baya aşağı indiğini doğumun yakın olduğunu söyledi