Leylaalin 111 Benim minikam sağlıklı olsun da hıçkırsın hiç önemli değil nasılsa o kadar agri vs cekmiyormuyuz onu da çekerim
kadriye25 111 32+ 2 yim sürekli olmaya başladı artık hele 31 de ciğer geliştirici iğneden sonra iyice arttı günde en az 3 - 4 defa oluyor 10 15 dakika sürüyor bu sadece benim hissettiğim 🤗🤗 Normal mi iyi birşey mi bu kadar çok olması bilmiyorum 🤷🏻♀️🙈
Aleyncarla Bende 32+3 teyim canım bizimde hıçkırıklarımız hiç bitmiyo bende huylanıyorum artık ama yapacak bişey yok 🤣
suloz Bu hıçkırık sesi bildiğimiz hıçkırık mı yoksa karından gelen mide sesi gibi bişiy mi . Ben de 33 olacağım ama öyle bildiğin hıçkırık sesi duymuyorum
Aysenur_20 kadriye25 hıçkırıkmı oluyor o bende neden kasıklarımda pıt pıt bişi oluyor diyordum bende 32 haftalığım o şekilde çok fazla hissediorum
111 kadriye25 bende normal mi bilmiyorum bi yerde sanki gazlı olmasıyla alakalı filan yazıyordu inş doğru degıldır 😂
Kbrrrcnnn kadriye25 bizde 36+1 haftalığız benim bebeğim de çok hickiriyor ve baya da uzun sürüyor başladığı zaman, doktorum bunun iyi bir şey olduğunu bebeğimin ciğerlerinin iyi geliştiğini söyledi 🥰
gullcannn 111 Yok çok iyi birşeymiş. Aminyon sıvısını yutup hıçkırıyorlar bununla birlikte de doğumdan sonraki yaşama hazırlık oluyomuş hıçkırması ile hem ciğerleri gelisiyormus hemde emme refleksi gelisiyormus.
kadriye25 Aysenur_20 valla bende damar atması falan sanıyordum ama değilmiş o minnoslarimizin hıçkırığı oluyormuş 🤗🙋♀️
merveylmz 111 az önce hıçkırık tutan bebeğim ben hiç rahatsız olmuyorum tam tersi çok hoşuma gidiyor pıtpıt karnımda atması🙈🌺