damladerin ben de o sıralarda hazırlamıştım. Hastane çıkışı bir kaç adet. Kundak. Bebek bezi. Islak mendil. Biberon ve emzik. Çorap ve şapka koydum yine. Kundağı da bir kaç tane koydum. Kendim için gecelik pijama çamaşır ekstra kıyafet havlu şampuan bile koydum😄 Bir de kanama oluyormuş ya doğumdan sonra depend diye çamaşır var e bebekte muhakkak ondan da koy 😊