23+2haftalik hamileyim 3gundur beynim agriyodu patliycak gibi otursamda yurusemde uzansam da aynı karnım geriliyo taş gibi oluyodu surkeli endişelendim acile gittim kıvanç adında bi doktor vardı bebegin suyu kalp atışı herşeyi güzel dedi magnezyum kullanmaya devam et dedi düşük önleyici ilaç kulanniyomusun dedi evt deidm günde kaç tane dedi daha önce sabah 2 akşam 2kullaniyodum ama doktor şafak bey değiştirdi dedim acilde ki kıvanç doktor da bana kızdı niye bıraktın ilacı dedi günde 2tane kullanmaya devam etti kafam karıştı şafak doktor sen niye bu kadar ilaç kullanyon şişmişsin diyo 6aylik düşük tehlikesi mi olur diyo ama turgay ve kıvanç doktor düşük tehliken vr diyo bugün 23+3olduk doktor 22 dedi şok oldum sormadım bende 4mayista detayli ultrasyona giricem belli olur diye acaba bebek gelişimi geriden mi geliyo son adet tarihim 11kasimdi doktor 3gun geri dedi 23+2olmasi gerek ama doktor 22dedi acaba 23 haftalikken diyecekkenn yanlışlıkla 22mi dedi