Ayca0315 Ilkayy Hayırlı geceler nasıl oldunuz lekelenmeler bitti mi merak ettim postu görünce yazmak istedim
Kbrabz27 Bizde bugün 13 haftalık olduk bu zamana kadar evimde bile kalamadım koku hassasiyetinden mide bulantısından hala da bulantılar tamamen geçmiş değil bir an öğürme geliyor bazen umarım geçer 🙏🏻
mommasBoys Kbrabz27 13. Haftama kadar hiçbir şeyim yoktu tüm saydıkların birkaç gündür başladı bende de şaka gibi insanlar 2.trimesterda rahat eder iştahı açılır bende herşey terse döndü 😞
Ilkayy mommasBoys bünyeden bünyeye değişiyor canım benim hamileliğimin ilk zamanlarında başladı şimdi çok şükür bitti şimdide düşük tehlikem var 😓
Ilkayy Ayca0315 amin inşallah canım allahım kimseye yaşatmasın ömrümden ömür gitti inşallah tehlikemde geçerde inş rahatlarım
Ayca0315 Ilkayy Geçer Allah’ın izniyle hep iyi şeyler düşün bende çok yoğun kanamalar yaşadım hep bişey olucak korkusu vardı içimde şuan doğumuma 3 gün kaldı zaman nasıl geçti anlamadım bile 🤷
Ilkayy Ayca0315 ya öyle mi allahım bi avazda doğum yapmana nasip etsin inşallah bebişe sağlıklı günleriniz olsun inşalalh canım benim. 🥰
Ayca0315 Ilkayy Allah razı olsun canım aminn insallah 🤲 inşallah seninde bütün sancıların ağrıların geçer Rabbim beterinden korusunn 💕