Balbocegi_ G-S-E-Y kiz benim 14 ay anca olcak vallah ozlemisim ciksin bazen istiyorum bazen istemiyorum hissetmek guzel oluyor😄
G-S-E-Y Balbocegi_ yaaa maşallah o zaman benim sıkıntılı geliyor ağrılar kusmalar filan belki ondandır 😊
MDT G-S-E-Y 13-15 hafta arası ben de öyleydim. Kuyruk sokumum çok ağrıyıordu yatakta dönemiyordum. Doktora söyledim osteo formula verdi onu kullandım ondan mı yoksa geçeceğinden mi bilmiyorum bir süre sonra geçti.
G-S-E-Y MDT ya benim Doğumdan sonra biraz oluyordu ama şimdi ikinciye hamile kalınca daha kötü oldu bazen yürürken bile batıyor adım atarken sendeliyorum 😏
Berrinsahinn Balbocegi_ magnezyumu ben de sabah akşam iki içiyorum.iyi geldi şükür.Allah yardımcınız olsun
ozgeacar Srcozlm17 34 haftaligim daha hiç yaşamadım henüz magnezyum kullanıyorum 5.aydan beri onun faydası olabilir çünkü ağrılar magnezyum eksikliğinde de kaynaklaniyo demişti doktorum ama bu haftalarda da normal diye biliyorum canım son aylara girdik artık
G-S-E-Y ozgeacar aynen canım ağırlaşınca normal gerçekten inşallah sağsalim kucağımıza alırız da geçer bu gümlerde 🙏😊
ozgeacar G-S-E-Y Canım o haftalarda bende de olmuştu doktorun magnezyum vermişti 4-5 ayımda baslaidm kullanmaya anında kesmişti şuan 34 haftaligim hiç daha yaşamadım şükür o günden sonra
HarleyQ G-S-E-Y görmesem ben konu açacaktım. 14. Haftamdayım özellikle sağ tarafta hiç geçmeyen bel ağrım var iğne batıyor sürekli sanki ve tüm sağ bölüme yayılıyor. Oturup kalkarken de hissrttiyor. Sizin de tek tarafta mı daha çok
Balbocegi_ HarleyQ tek taraflida oluyor canim ciftte cok degisik birde ses cikiyo arada benim belimden ama bel ahrisi normal
Armindia G-S-E-Y Benimde belim feci şu farmasinin at kestanesi varya naneli onu belime sürüyorum o bir nebze rahatlatıyor bilginiz olsun