Funda2735 Ben 7. Haftadan beridir deli gibi göğüs ağrısı yaşıyorum yani saçım değse canım yanıyor doktorum normal dese de çok şiddetli ve 14 haftalığım hala aynı devam var mı yaşayan annelerimiz ya da öneriniz ?
dlnyny Funda2735 evet maalesef hormonlardan kaynaklı sanırım. Benim göğüs uçlarım bile çatlayıp kanamıştı göğüs ucu kremi kullandım ağrıdığı zamanlarda bebe yağıyla masaj yapıyordum şimdi geçti şükür