prensesimbenim_ kelebegimm07 canım benımde oyle duruyor ultrasonda doktor uyandırmakda ugrastırdı bırazcık benim kız tembel sanırım ❤️🙈
PaPaTyAmM_1223 kelebegimm07 kızımın hep omurgasını gördüm 1 hafta sonra gerçek halini görürüm inşallah 🥰
dlnyny kelebegimm07 bizimkide secde pozisyonunda hep böyle dururdu şimdi büyüdü yerinde duruyor🤦🏻♀️ Çok tatlılar🥰
MDT kelebegimm07 ay çok tatlı ya istemsizce güldüm. Allah uzun ömürler versin inşallah daha doğmadan beni güldürdü Allah da ömür boyu onu güldürsün 🤲🏻
kelebegimm07 MDT Aminn inşallah 🙏 poposunu yukarı vurduruyordu bide bugün çok değişik gösteri yaptı bize bu duruşu çok değişime gitti 🤭
rumeysalbayrakaya kelebegimm07 bende bi tek biz böyleyiz zannediyordum 4. Ayımdan beri her gittiğimde yüzüstü duruyor şu an 33 haftalığım hala aynı 😂 doktor sorun yok demesine rağmen bir türlü içim rahat etmiyordu başkalarını da görünce bi oh çektim ☺️