Selam herkese,
An itibariyle 35.haftayı tamamladık ve 36ya girdik. İkiz bebek bekliyorum ve sancılarım artmaya başladığı için doktorum bu hafta sezeryan önerebilir. Bu haftalarda doğum yapan anneler var mı? Varsa bebeğiniz kaç kilo doğdular küvozde kaldılar mı çok merak ediyorum. Biraz morale ihtiyacım var o yüzden sizler yada tanıdıklarınız varsa bilgilendirebilir misiniz?