Arkadaşlar merhaba ben 17+3 haftalik hamileyim ama bebegim önce 4gun geriden geliyrdu simdi 6ya cikmis geri gelisi😔ve niftt testi istemisti doktorum daha once yaptırdım şükür temiz çıktı ama simdi ne gorduyse tamda anlatmiyor detaylı ultrason istedi sonra aminiyosenteze karar verecegiz dedi daha once basina gelen var mi nasil bir durum bu sendromik mi bebegim nolur dua edin 🙏 saglikli olsun saglicakla alayim kucagima