Merhaba kızlar bugun resmen belim kiriliyor . Ince bel deriz biz bilirsiniz belki orasi kirilior resmen. Ve rahim agrim oluyor adet olacakmisim gibi. Rahmimin sol kismi cok agriyor boyle oturup kalkinca. Aslında oğlum 37 38 de gelse fena olmaz kizlar. Cok merak ediyorum valla. Kac haftalikken gelse artik sorun olmuyor acaba