busra1361 Doğumdan sonra geçer diyorlar inşallah geçer canım çünkü çok sinir bozucu
İki elim birden öyle sağ elim uyuşuk ötwki sadece ağrıyor. Dr sadece bileklik kullanabiliriz başka bişey yapamayız dedi. Ödemden dolayı olurmuş. Geçmezse eğer 10 dk lık bi ameliyatı var ama inşallah buna gerek kalmaz. Bez sıkamıyorum çekirdek bile yiyemiyorum ☹️☹️