Furkan35 Anne karnında bebeğin boyunun uzaması için ne yiyebiliriz ☺️ Kilo yaptıracak yiyecekleri biliyorum ama boy uzatacakları bilmiyorum
-gyns- Furkan35 Bebekler ortalama bir boy ile doğarlar.. 49-51 cm arası.. Tabi bazen istisnalar olur ama standart budur.. Ektea boy uzatacak birşey hakkında bir fikrim yok🤷🏽♀️..
Makbuss Furkan35 vala ona pek bise yok bence bende kilo aldiran yicekleri merak ediorum neler di onlar
Snur94 Furkan35 ben çok dikkat etmiyorum her gittigimde boyu çok uzun diyor Doktorum üstelik benim boyum kısa eşimin boyu uzun 1.83 genetik diyor
Elanaz Furkan35 Sağlıklı bir bebek doğurmak için yiyip içebiliriz ama genetiğin önüne hiçbir şey geçemez maalesef🤷🏻♀️
DemetCeylan Genetik biraz canım. Bizimki 36da 52 cm’di ama babası 190 ben 173. Doğduktan sonra kilosu boyu için çabalamak daha doğru olur sanırım anne karnında biraz genetik oluyor böyle şeyler
Furkan35 33+5te yani 33 ün sonlarında bebeklerinizin boyu ne kadardı acaba? Tabi bu haftaya gelmiş olanlar
Dlrsdzynpzll Ilk kizim 54 cm dogdu simdi ikinci kizima hamileyim buda uzun dogucak sanirim 32 haftalik 47 cm di. Bende genetik oldugunu dusunuyorum
BusraSY Furkan35 Boy konusu tamamen genetik diye düşünüyorum.. Ben 180 rşim 185 bebeğim daha 14 haftalık iken 18 haftalık boydaydı🙈🙈
Makbuss BusraSY ben ve esim normal boydayiz ama kizlarim uzun halbuki kontrolde doktor kisa olucak deediydi Allahtan kisa masallahi var kizlarimin 😀
Sedacengiz Genetik faktörler 🤞🏻 Basketbol 🏀 oynayacak halin yok yanı uzasın diye😂 Özellikle baba’ya çekiyor boy. Benim kuzum da 47cm doktor normal diyor.