As7748 Nazlı Hanımla başlamıştım. Tel no vermeyip, instagramdan yaz demişti. Evet 2 kez sorduğum sorulara cevap verdi oradan. Covid geçirdiğimdeydi biri zaten. Geçmiş olsun deyip bir tane vitamin önermişti. Sonrasında ne mesaj ne bir şey…Hiç sormadı bile nasılsınız diye. Evet ilaçları doğal öneriyor ve çok iyi geldi bana. Ama çok ilgili gelmiyor. Bilemiyorum açıkçası doğumumu orada onunla mı yapsam🤷🏻♀️