Saat 00:00 da 34 olacağız. Bugün doktor kontrolümüz vardı. 2 hafta önce bir post açmıştım bebeğimin kilosu ile ilgili burada ki Allah razı olsun bir çok anne bana demişti merak etme çok hızlı kilo alacak diye ve dedikleri kadar da doğru 😅 Bende muz kaşar peyniri ceviz badem fındık fıstık meyve ne bulduysam yedim açıkcası🤦♀️ Ve gerçekten elhamdülillah kilo almış 🤗 O yüzden eğer benim gibi kafasına kilosunu takan varsa hiiiç endişe etmesin 🥰 Siz nasılsınız nasıl gidiyor günleriniz kaç haftalık oldunuz 🌸