Sermec27 canım bende de 13 haftalıkken gittim bacak arasında kordon vardı ve bebek çok hareketli dedi baya haftasına göre sonra çok uğraştı karnımı felan salladı kordon arada belki çıkar diye ama çıkmadı sonra ona rağmen %90 kız dedi bende anlamadım doğrusu neye dayanarak söyledi 😄 acaba değişme olur mu ki sen de öyle yazınca