Benim ki de sürekli hareketli nasıl kız çocuğu anlamıyorum hatta doktor minyon olucak dedi 980 gr daha ama çok hareketli olduğu için et tutmuyor sanırım kızım 😄 Artık yürürken hareketliyken bile göbeğim yer değiştirecek kadar hareket ediyor. Bu hafta yavaş yavaş ağırlaştım ama moralim bozuluyo çok erken gibi sanki. Eğilemiyorum hemen reflü oluyo gibi ağzıma acı tat geliyo. Sizde de böyle mi eğilince ??