Kızlar merhaba şuan 22 haftalık hamileyim ve 24-28 haftalar arası şeker yüklemesi yapılacak doktorum sana bırakıyorum yaptırmak istersen yaptırabilirsin istemezsen yaptırma dedi ama ben öneriyorum her hamile olmalı dedi ama ben bu konu hakkında bir bilgiye sahip değilim ne için yapılıyor nasıl yapılıyor bilgisi ve tecrübesi olanlar yazabilir mi? Bu arada devlet hastanesine gittiğim için doktor aşırı açıklamalı konuşmuyor o yüzden çok bir bilgi sahibi olamadım😇