Gulsi uykusuz1parol sleepy bio natural candır dedim 🥰 ben çok beğendim umarım bebişlerimiz de beğenir ona göre stoklarız 🧿🙏
Minigimm0611 PaPaTyAmM_1223 Bende burdakilerin yorumlarına bakarak öyle aldım bakalım inşallah pişman olmayız 😂
mervee_88 Minnakkannesi sleepy hangisinden aldınız? Bio mu natural mi? Memnun kaldınız mı? Devamlı taşırma, popo nemliliği gibi? Ya d abaşka birşey?
Minnakkannesi mervee_88 sleepy natural kullanmıştım kenarlardan atlete çıkma yapıyordu lastik kısmı tam kavramıyordu
Mavisannesi2 Bebegimibeklerken96 birazcık fazla ama sık değiştirirsin ben 4 tane 40lı paket kullandım 1 numarada sonra 2 ye geçmiştim
Bebegimibeklerken96 Msd26 teendyoldan Prima Premium Care aldım yenidoğan için çok öneriliyor tanesi 0,90 kuruşa geldi şuanki indirimlerde tanesi 1,58 tl
Ebreva Bebegimibeklerken96 hayır bence iyi yapmışsın bende 150 adet falan aldım kızımda çok sık değiştiriyordum pişik galan olmasın siye cok gidiyor gerçekten
Ozlem23 Bebegimibeklerken96 bence kalsın kullanırsınız kullanmazsanizda bı yere bağışlarsiniz yetimhanelere falan ordada bebekler var sonuçta kullanırlar
Bebegimibeklerken96 Minigimm0611 sleppynin 1numarası küçük diyorlar ben Prima Premium Care aldım sanırım sleppy ye göre daha kalıpları geniş
Minigimm0611 Bebegimibeklerken96 Eminmisin bende prima alcaktım prima daha kücük dediler diye almadım aslında oyüzden sleepy aldım burda yorumlarda öyle okudum valla kimin ne dedigi belli degil yaptık bıseyler ama 😂😂