Merhaba kızlar, 4 sene önce ağustos ayında dikişli normal doğum ile kızımı doğurdum. Şuaan 31 haftalık hamileyim doğumum haziran sonu görünüyor. Benim o dikiş acısından dolayı kafam çok karışık acaba sezaryan mı yaptırsam. İlkini normal ikincisini sezaryan yaptıran var mı? Bana bir fikir verin 🍀🌺