Annesininbitanesi1 bence o kadar kilo 1-2 haftadaalınmaz . Son adet tarihine göre baktıysanız hamile kalmadan önceki süreçtende vardır. Ödem şişlik vardır. Hamileyim diye her şeyi yemeyin. Normal yediğiniz kadar kilo koruyacak şekilde sağlıklı tüketim yapın. Ekstra kalori almanıza gerek yok 6 aya kadar. Bazı işeyler psikolojik oluyor ama gebelikte dikkatli olmak lazım bebeğin sağlığı için.