Rserin neden bu doktorlar anneleri bu kadar geriyor allah razi olsun doktorumdan kendi gerilsede bana çaktırmıyor. 7 haftada gittim kesenin için de bebeği göremedi alttan muayene edeyim mi diye sordu size bırakıyorum dedim alttan muayeneyle gördü geç döllenme dedi bir hafta geriden geliyordu kalp atışını da gördü ama bana dinletmedi o haftalarda bebek için sakıncalı olduğundan bence içini ferah tut daha erken