Hamileyim-mutluyum Kızlar 38+2 günlük hamileyim 2 gündür hareketleri çok yavaşladı biraz korkuyorum her hafta kontrole gidiyorum çarşamba günü kontrolüm var geçen hafta bir sıkıntı yoktu suyu vs.iyiydi ama biraz telaşlandım bu gidişle çarşamba değil yarın gidecem
BuBenimOykum Hamileyim-mutluyum Banada oluyor 39+1im bir gün az bir gün hiç durmuyor karışık. Meyve suyu sıkın için bol sıvı tüketin onlar hareketlendiriyor
yagmurr54 Hamileyim-mutluyum artık büyüdüğü için ve doğuma hazırlık başladığında da hareketler azalıyor. Ama doktora görünmekte tabiki fayda var. İçini ferah tut iyidir eminim 😊