Ben 4 sene önce yapmıştım kızım için . Bir yoğurt kabı götürmüştüm yatış verdiklerinde suya koydum zaten hastaneye gittiğimde 3 sn açılmam vardı bir anda 5-9 oluverdi gitti. Ama inanmak çok önemli bence hatta bir yudum da içmiştim o sudan inşirah falan okumuştum çok faydasını görmüştüm