İyi geceler herkese
25 haftalığız şuna bugünkü tam kapanma haberinden sonra yarın direk doktordan randevu aldım normalde 10gün sonraydı randevum doktorum o zaman şeker yüklemesi yaparız dedi böyle olunca yarın gidicem aç karna gitmem gerekiyor evet fakat 12den sonra da su dahi içmemem mi gerekiyor aydınlatırsanız sevinirim hayırlı ramazanlar