deryaersin 16 günlük erkek bebeğim var dün geceden beri sürekli emmek istiyo göğsümde uyuyo beşiğe koyunca uyanıyo 24 saat emzirsem emecek bana doymuyo gibi geliyo bi tanıdığımda gazı vardır diyo hangisi bilmiyorum emerken rahat sütüm de var gibi ama göğsümden ayrılır ayrılmaz uyanıyo bu konuda yardımınıza ihtiyacım var
deletedmom351 deryaersin Canım gazı olsa emmek bile istemez sürekli rahatsız olur ve ağlar daha çok küçük sürekli emmek istemesi çok normal benimki de 18günlük erkek yapışık yaşıyoruz sürekli emziriyorum 🤗
Esmaal deryaersin benimde bebişler 55 hünlük bende doktora sormuştum sürekli emmek istiyo diye doktorda gazı vardır sen anlamıyosun demişti.
Duygucoban deryaersin canim doktorum ya gazi vardir yada memede uyumak istiyor kokunu yada ilgi istiyor demisti emzige ne kadar sicak bakiyosun bilmiyorum Ama bence emzik ver ben asla diyodum smdi veriyorum mecbur
deryaersin deletedmom351 evet gazı olsa emerken de rahatsız olur ama doymadığına emin oldum dün gece mama verdik uyudu
deryaersin Esmaal işte bi tanıdığım da aynı şeyi söyledi ama gazı olan bebek neden sürekli emmek ister onu anlayamıyorum
deryaersin Duygucoban bende bi doktora sorucam bu durumu emzik veriyorum canım ama iki dk emiyo sonra atıyo