Minnakkannesi Mvi ikisi sanki yan yana yakısmamıs gibi kulağa zor geliyor. İkisi ayrı güzel isimler ama genelde ben çift işimde birlikte kullanmaktan yana olduğum için sankı Zor olur beraber kullanmak
Mvi Minnakkannesi evet ayrı daha iyi olcak ya bu adadan vazgeçeceğiz ya da tek olcak teşekkür ederim 🙏
Mvi durukusunannesii u ile mi ü mü :) bukre olarak geçmiyor anlamı sanırım ama söylenmesi daha kolay u harfi ile araştırdınız mı sizde
durukusunannesii Mvi bükre diye gördüm bir çok sitede ama bukre olan da varmış benim babam da şimdiden bukre diyor u ile söylemesi daha kolay gerçekten :)