Munire20 Haftamdayım kan uyuşmazlığı iğnesi vuruldum pozitif çıktı negatif çıksaydı doktor dedi vurulmana gerek yoktu daha sonra tekrar kan verip değerlere bakmaya gerek var mı sizce artık doğumdan sonrada 72 saat içinde vuruyorlar diye biliyorum şimdi iğneyi vuruldum kan testi yapıp ayda bir gerek varmı yok mu artık hanımlar 🥰