Handannm Hanimlar özür dileyerek sormak istiyorum. Gaz sancısı yazdım ama tuvalete çıkamama sorunum var. Kayısı yiyorum ama fayda etmiyor. Bağırsaklarımı ne çalıştırabilir başka.
Ozge20ulu Handannm canim kullandığın vitaminlerden demir ilacindan olabilir Bana demir ilacı yaptı ,doktoruma söyledim değiştirdi şimdi rahatım şükür ,hatta kabızlık durumunda neden bekledin bana söylemedin dedi 🙄
Minnakbiranne1 Handannm bende aynı durumdayım her gün kayısı kompostosu içiyorum ve rezene çayı içiyorum
hellobaby0 Handannm bol bol su için ılık kuru incir gün kurusu kayısı bide hurma yiyin azcıkta hareket
DemetSZ Handannm Bi an önce doktora git canım ben sağlık ocağına gittim şurup fitil veridi hemen geçti bende bi de makat çatlağı var ilk hamilelikten ve normal doğumdan kalma aksatma çatlağa dönmesin ilaçlar hemen etki ediyo
Handannm Rukiyeb folik asitten baska bisi kullanmiyorum. Aslinda 3. Ayimizi bugun doldurduk haftaya gidicez doktora acaba folik asiti biraksam mi bilemedim.
Annisno Handannm 3 aydan sonra bıraktırdı benim doktorum. Bol bol lifli meyveler tüket. Kayısı hoşafı vs içebilirsin
glbyzksr Handannm aynı şeyi yaşadım dünden beri denemediğim şey kalmadı. Önce bir kaşık hakiki zeytinyağı içtim. Ardından iki bardak kefir ardından gün kurusu kayısı. Aktivia nin kayısılı yoğurdu en son da ılık suda az bir şey bal içtim. Akşama etkisi oldu. Ama önceki hamileliğimde doktora sorduğumda önce duphalac vermişti sonra magnesie calcinee verdi. Çok zor Allah yardımcınız olsun.