Selmaavci Merhaba kızlar Göztepe eğitim araştırma hastanesine giden var mı hangi kadın doğum doktoru önerirsiniz ?
Dyg61 Selmaavci Gamze Erdem e gidiyorum bende daha önce asistan ı vardı o da tatlı bir kızdı Gamze hanımı geçen gün denk geldim oda iyi bir doktor ilgili baya normalde baştan savarlar ilgisi dikkatimi çekti
Ozlemflz Merhaba ben ilk defa gitmiştim tavsiye üstüne beğenmedim. Ebe arkadaşım değiştirmemi söyledi uzman olana gidicem 11. Haftada insallah
BetoKo Canan Hanıma alabildim az önce yorumlarda gördüm gercekten refakatçi kabül edilmiyor mu bu büyük sorun olur. Benim özemdeki doktorun eğiim araştırmada doğum yapmamı önerdi. Dönerseniz çok sevinirim tesekkurler