nhalgnysu_ Merhaba ben 5 haftalık hamileyim çok gaz sıkıntından kabızlığım var ilk gebeliğim ne yapacağımıda bilmiyorum böyle çok değişik bi ağrı özellikle sabahları uykudan uyandırıyor 🥺
mercimekkoftesi1 İlk haftalarda çok normal, tek yapabileceğin ayaklarına sıcak su torbası koymak onun dışında hiç bişey yapılmıyor maalesef. Bnmde çok olurdu ayaklarımı sıcak tutmaya başladım.