Es-d Merhaba anneler 🙂 9 Nisan’da adet oldum. 4-5 gündür kasık bölgemde batmalar oluyor, aşağı tarafa doğru. Acaba gebelik olabilir mi 🙄 test yapmadm adetime çok var geçikme vs olmadı diye testte çıkmaz diye. Bu durumu yasayan var mı acaba 🙄
esras Es-d aynı benim de sol kasığımda batma var ağrı var nisanda sadece leke gördüm devamı gelmedi adet olmadım ama
Es-d derya46 bilmiyorum canım ilk defa böyle oluyor 🙄 birde. 2 ay önce kürtaj oldum kalp atışı olmadığı için. 10 gün sonra doktora kontrole gittim bişey yok iyisin dedi. Şimdi böyle ağrılar olunca korktum