Irmakayla Kızlar sabahtan beri ne yatabiliyorum cok rahatsızım kasıklarmda batma var yanlarm kasılıyor bebek hareketleri rahimde sanki öle rahatsz ediyor ki anlatamam çarşamba kontrolum var acil bir durum mudur acaba
Melisacaaglar Irmakayla ben dayamadım acile gittim özellikle sağ kasıktaydı agrı batma rahim büyüyor normal dedi magnezyum yazdılar