[silindi] esras genelde burada okuduğum kadarıyla çoğu kişi kasık agrisindan şüphelenip öğrenmişler . Ama benim öyle dayanamıyorum diyecek kadar değil ve ara ara olup geçiyor. Senin de mi öyle
esras [silindi] benim de ara ara olup geçiyor ama dayanilmicak gibi değil titreme çekilme gibi biseyler oluyor 11 günde gecik ti adetim ama test negatif 18 nisanda kahverengi lekelenmem ve bi.kac damla pembe kan damlası o kadar araştırınca yerleşme kanaması na benziyor ama
alazzeyneperva esras O ağrı çok şiddetli olmuyo zaten benim geç döllenme olduğu halde adet gecikmesi yaşamadan önce evdeki testte silik çizgi çıkmıştı
[silindi] esras geç döllenme olabilir belki sen yine de kendine dikkat ağır kaldırma . Bı 4 5 gün sonra bı kan testi ver bence .
Dilekcnkn [silindi] tabi ama kan verdiğinde muhakkak sor e nabıza düşüyormu dediğim gibi ben kod alıyorum danışmadan labimden kontrol ediyorum ve aynı gün sonucumua bakabiliyorum e nabızda da muhtemelen aynıdır sen her ihtimale karşı kodunuda al labimden bakarım falan de
[silindi] Dilekcnkn tamam canım öyle yapayım çok sağol valla ya 🙏 bu viruste zaten 2 kere girmeyeyim o ortamlara
alazzeyneperva [silindi] tam olarak kaç gün emin deilim ama 1 hafta kadar önce yerleşme lekelenmesi görmüştüm 2 ya da 3 gün sonra da evde idrar testi yaptim silik cizgiyi gördüm sonrada randevu aldim gittim o zamana kadar 1 2 gün geçmişti adetimi yanlış deilsem
[silindi] alazzeyneperva Anladım canım teşekkür ederim çok sağol . İnşallah bizimde öyledir hayırlısıyla . Senin de hayırlı olsun bebisin Rabbim acısını göstermesin 🙏😍🌼
[silindi] momsboys Hadi bakalım inşallah benim de öyle olur hayırlısıyla 🙏😍 umutlandim birden. Seninde hayirli olsun canım Allah acısını göstermesin 🙏😍
Dryadeniz Merhaba bnde adetime 5 gun vardi ogrendim beyaz akinti kasik agrisiyla yumurtlama zamanimi bildigim icin 12. Gun test yptim silik cikti 13. Gun belirginlesti kan verdim 48 cikti. Ins hayirli haber aliriz ☺️☺️
[silindi] Dryadeniz inşallah o müjdeli haberi vermek nasip olur 🙏 çok heyecanlıyım gerçekten . O zaman ben Perşembe günü kesin kan vermeye gideyim yani yumurtlamadan sonraki 12. Günüm . Yarın çıkacak sonuç derlerse dönüşte erken gebelik alıp geleyim en iyisi 😊🙈 seninde hayirli olsun inşallah bebeğin 🙏
Elcnbykckr [silindi] Cuma günü versen kanda belli olur. benimde aynıydı Pazar adet olacaktım Cuma günü önce test yaptım teste çıktı kan vermeye gittim kanda da 20.4cıktı
[silindi] Elcnbykckr saglikocaginda aynı gün çıktı mı peki kan tahlili o yuzd n pereembe demiştim kimisinin ertesi gün çıkacak sonucunuz demişler bende araya cumartesi pazar girsin istemedim sizinde hayırlı olsun inşallah bebisiniz 🙏
Elcnbykckr [silindi] yok ben sağlık ocağında vermedim sağlık ocağı bana dediki adet gecikmeden almıyoruz dedi bende normal acilden verdim 1saatte çıktı