Gmommysboy Tubasel5 31+1 sol kaburgam bugün itibariyle başladı hemen magnezyum aldım düzenli kullanayım bakalım bi faydası olacak mı
Pembebulut00 34+1 benimde sol gögsümün altına vuruyor çok acıyor yerimden zıplıyorum bazen evdekiler sürekli bir şey mi oldu diyor korkuyorlar 🙈😄
Tubasel5 Pembebulut00 ahahaha aynı işte sanki giriyor ayağı oraya birden zıplıyorum çünkü canın acıyor gerçekten 😂
Pembebulut00 Tubasel5 Evet birde uzun süre vurunca vurmasa bile bir süre kemiğim ağrıyor ama canı sağolsun 😅