Ben çok rahat olmanızı önermem kesinlikle doktorunuza danışın aynı durumu yaşadım ve herkes doğum yaklaşıyor normal dedi kontrole geldim bugün ve nst de sancılarım çıktı yatış verdiler ilaç başladılar bu tarz kasılmalar rahim ağzında açılmayı tetikleyip erken doğuma sebep olabiliyormuş keşke daha önce gelseymişim. Kesinlikle fazlalaşırsa kulaktan dolma birşey olmazlara aldırış etmeyin ve doktorunuza danışın tedbir her zaman iyidir 🌸