Merhabalar🥰❤️nasılsınız iyisiniz inş gebelik nasıl gidiyor bana sorarsanız cok zor ve kötü geciyor😞kalcam agrıyor demiştim yürüyemiyorum demiştim hayla da aynı ve buraya yazdım sıcak su torbası koy diyen oldu ama koydum fayda etmedi zeytin yagla MaSaj yaptım gene fayda etmedi yataktan kalkamıyorum kilitleniyorum o kalcamın agrısı ne gecti ne de hafiflendi yürürken bile sakat yürüyorum acaba kötü bişi mi oldu ondan mı böyle şiddetli agrıyor hareket etirmeyecek hale geldim ne iş yapabiliyorum ne egilip kalkabiliyorum resmen koltuktan duvardan kapıdan destek alıyorum alırken bile zorlanıyorum agrısı inmiyor ben dayanamıyorum o agrı beni zayıflatırdı ne yemek yiyebiliyorum ne iyi olabiliyorum resmen rengim gitmiş o agrı yüzünden sinirlerim bile cogaldı bagırmak cagırmak istiyorum bazen acıdan aglıyorum 😞sizce ne yapmam lazım 7 aylık 30 haftalık oldum gücüm bitti güçsüzleştim o agrı beni öldürdü 😞