symaa43 e devletten hepsi yapılıyor ikametgahinizida edevletten değiştirebiliyorsunuz sadece doğalgazın falan açılacağı sıra size mesaj atıyorlar evde olmanız gerekiyor onlar açarken imza alıyorlar gidiyorlar açma ücretleri de faturalariniza yansiyor