Minik_kalplim_ Hanımlar bugun sağlık ocağına gittim kalp atışını duymak için ama derinden geliyordu ses fakat düzenliydi iyidi.Acaba neden derinden geldi 19+2yim
Alpaserdu Minik_kalplim_ arkadaşımınkini hiç duyulmuyor diye apar topar hastaneye göndertmişti sağlık ocağının aletleri baya kötü oluyor yani
Minik_kalplim_ Ozlem23 daha öncede baktırdım güzeldi sesi bu kez derinden geldi hemşirede öyle dedi alet yüzünden dir diye ama bilemiyorum artık
prensimgeliyor @Minik_kalplim_ benim doktorum sağlık ocağını kafana takma diye kızmıştı bana🤭 banada sancın var gibi demişti çok hızlı atıyor demişti alettendir onlar