Kelid 15 haftalık gebeyim 10 gün önce düşük tehlikemin olduğunu öğrendim doktor fitil ve iğne verdi bugun belim ve alt karnım çok ağrıyor özellikle alt karnımda çok baskı hissediyorum benimle aynı durumu yaşayanlar varsa tecrubelerinizi bekliyorum