Pnaraga Gece 12 den sonra son 1 olacak ama sadece yakancı sancılar gece bi uğruyo okadar gündğz hiçbirşey yok gele beklemedeyim kontroller 3 güne 1 indi nst de sancı var ama açılmam yok 🤷♀️
Balbocegi_ K98765 ins kasilma vs yok doktor haftaya gel dedi bakalim canim bu bebekler cok nazli nisan bebisleri