Ice Arkadaşlar merhaba, 15+5′teyim. Bir oğluşum olacak. Henüz bebek hareketi hissetmedim. Siz ne zaman hissettiniz? İlk bebişim..
birprensesvebirprensannesi Ice 19 dan önce pek hissedemezsiniz hatta net hissetmeniz 21 22 yi bulabilir
Elifkskl Ice benimde ilk oğlum olacak ben 13 haftada çok hissettim sonra gün geçtikçe daha net hissetmeye başladım şuan 17+0 deyiz
D-uysal Ice 20 haftalarda başlarsın hissetmeye:) tatlı birşeyler yedikten sonra sessiz bir odaya gidip sol tarafına yat ve vücudunu dinle elinle oksa konuş tepki verir :)
Dilekcnkn Ice ben şu an 15+1′deyim 3. Oğluşum da geliyor ve bugün doktoruma sordum hissedebilirsin dedi ben zaten hafif hafif bir seyirme gibi birşeyler hissediyordum damar değil yani belli hareket ediyor ☺️
Dilekcnkn Ice Yok en son adetim 10 ocaktı ilk gün pembe geldi sonra hafif kırmızı geldi sonra kahverengi leke geldi 3 gün boyunca şubat 5′de kan tahlili vermiştim ama ondan sonra damla dahil gelmedi lekem en son adetim bu şekilde oldu umarımda yaşamam senin var mı ?