Gul4001 Arkadaşlar merhaba, bir süredir gebelik için tedavi görüyorum. Kullandığım ilaçlardan sanırım sol yumurtalığımda 5cm kist oluşmuş. Doktorum doğum kontrol hapı Yasmin verdi. Bu şekilde tedavi edilmesi mümkün mü? Daha önce yaşayan oldu mu?
ZelihaB Gul4001 benim sol yumurtalıkta 7 cm kist vardı İnstagram sayfası bir gebenin günlüğü var Ebru hanım YouTube kanalında kist için hareketi var çok kısa bir süre yapmama rağmen kontrole gittiğimde doktor kistin tok dedi ve hiç ilaç bile kullanmadım ben
depsizoo Gul4001 mümkün söktürücü o hasta oldukça gider bendede vardı olver kisti aynı kist yani hasta oldukça bişeyim kalmadı yada soğan kabuğunu kaynat iç oda iyi geliyo ama hamileysen içme benim söylediğimi doktora göre hareket et
Deniz1996 Gul4001 bende ayni durumdayim.Her ay o ilaclardan kullaniyordum.Evet gidiyo.Yalniz hamile kalamiyosun o ay.Ben sogan kurune basladim bu ay.Insallah kistim yok olar.Peki sebeb ne soyledi kis olmusmasinin
Hddibvb Gul4001 canım benim 8 cm di yeminle ilaç kullanmadan soğan suyu ıctim bide soğanı kavurarak ye
Gul4001 depsizoo Hamile değilim soğan kürü yapmistim ama o zaman kistim yoktu, belki gebeliğe faydası olur diye denemiştim ama olmadı.Yeni oluşmuş bu 5 cm kist. Yasmin kullanırken bir de soğan kürü yapsam zararı olur mu acaba.
Gul4001 Deniz1996 Klomen kullanmıştım yumurtam büyümüş ama catlamamis o da kist oluşturmuş. Bu ay hamilelik düşünmüyorum, öncelik kist tedavisi dedi doktorum.
Hilal048 Ben yaşadım. Şubat ayında 4 gün adet gecikmesiyle aşırı sancılı doktora gittim. 5 cm yumurtalık kistin var dedi. Normalde doğum kontrol hapı veriyorum Gebelik düşünüyorsan vermem kendiliğinden gider sadece folik asite başlattı. 15 gün sonra tekrar adet oldum doktora gittim kistin gitmiş dedi o ay hamile kaldım 7 haftalık hamileyim çok şükür. Soğan kürü fayda ediyormuş ama ben denemedim kendiliğinden gitti.
Gul4001 Hilal048 Çok şükür sağlıkla gelsin inşallah 💕 Darısı isteyen herkese olsun. Bana doğum kontrol hapı verdi. Kistten dolayı adet çok geç gördüm bu ay. Bu ilaçla adetin de zamanında gelir dedi.İlk kez doğum kontrol hapı kullanacağım için tedirginim. Gebe kalamiyorum üstüne bu hap.insallah daha kötü olmaz.
minikcivcivim Gul4001 canim kesinlikle kistin varken soğan kuru yapma. Benimde 7 cm kıstım olmuş ama şöyle ki normalde pko var bende o ay yumurtam catladimi ne oldu bilmiyorum meğersem çatlamamış adetle de atılmamış bende adet oldum temizlendim dedim 15 gun sogan kuru yaptım ara kanama oldu bende 20 gun sürdü ve o ara da incir havuç yiyordum meğersem benim 7 cm kıstım olmuş atılmayan yumurta kiste çevrilmiş demem o ki ben soğan kurunu yapacak hata yaptım 1 ay yasmin kullandım eridi gitti sonraki ay gebelik haberi aldım yasmini kullan ve birde bol su ve kasıklarına masaj yap canim 🙏🙏
Deniz1996 Gul4001 bende bu sorun her ay oluyo.Neden oluyo bilmiyorlar.Biktim artik anne olamak istiyorum bende😔
Gul4001 Deniz1996 Aynı durumdayız emin ol bizim gibi sabırsızlıkla anne olmayı bekleyen o kadar çok insan var ki. Yoruldum çok yorulduk ama elbet bir gün olacak. Buna inanalım.☘️
Nkayserili90 Deniz1996 kistle de kalabilirsin kuzum kist engel değil benim kocaman kistlerim vardı bende gebelik olmaz sanıyodum, soğan kürü yaptım gitsinler dıye sonra hamile oldugumu öğrendim, kistlerde benimle beraber gebeliğe devam ediyor 😁
Zsinem-27 Deniz1996 yanlış anlamazsanız bişey soracağım. Vücut kitle endeksinizi hesapladınız mı hiç? Benim sen kilomdan dolayı ilaç kullanınca yumurta çatlamayınca kist oluşuyordu. Ne zaman ki kilo verdim yumurtalarım coşmaya başladı.
Hilal048 Gul4001 amin Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın her gün herkes için dua ediyorum. Allahım isteyen herkese tattırsın bu duyguyu. Doğum kontrol hapının etkisi sadece kullanıldığı ay oluyormuş kist gitsin de sonraki ay bebiş olabilir. Bazı doktorlar hap veriyorlar bazıları bekleyelim kendi gider diyor herkesin düşüncesi farklı.
pozmen Ben 8cm kist ile hamile kaldım doğal yollla. Bence herşey yiyip içtiklerimizle alakalı. Doğum kontrol hapları asla işe yaramıyor kistte onlar eski teknikler bence soğan suyu en güzel kür 👍
Deniz1996 Nkayserili90 canim simdi sogan kuru iciyorum ama bende sol yumurtalik salikli bir tek kistde o tarafda yinedemi gebe kalma sansim var?