Taze_gebe hastane sakin oluyor doktor fazla yogun degildi yrd doc.
ilk sancilarla gittim ben adet olcam saniyodum meger hamileymisim o ay kendimi cok yormus cok agir is yapmistim bebegin kesesinde zayiflik gordu. tutarsa gider kanarsa duser burdan dedi. zaten ben gebe kalmadan once de ona muayene olmuştum gebelik oncesi testler icin.bilgili bir kadin lakin bana “bana da hep boyle enkazlar geliyor” dedi bunu 2 kere kullandi. halbuki o görüşmeden 1 ay sonra ilk denemede gebe kaldim Rabbimin takdiri.
simdiye kadar gordugum doktorlarla karsilastirdigimda gercekten iyi lakin ben kac haftalik oldugumu bile bilmiyordum. cevreden sorarak ogrendim. ultrasona giriyorum sonra hemen paket. surekli telasli aceleci. bilmiyorum belki de yapisi oyle ya da beni almak istemiyor.
mesela 7+4 de kalp atisi icin gittim “savasci bu dedi seninki tam bi savasci” simdi sen ne anlarsin bundan. demekki guvenmiyordu tutacagina 1 aydir evde yatiyorum ilaclarla. madem guvenmiyorsun tutacagina beni uyar. ben her onlemimi kendim aldim once 1 hafta rapor istedim zaten o kadsr sanci bulanti agrim vardiki somra da isten ucretsiz izin aldim evde yattim. ama salak bi kadin olsam hersey yolunda diye dusunup normal hayata ise guce devam edip Allah korudun bebegi kaybedebilirdim. bana aciklama yapmiyor sinirimi bozan sey bu .
7+4de tek kese tek bebek gordu gecen cumartesi. sonra o hafta ben cok streslendim esimle tartistim surekli sari gelen akintim yavruagzi renk geldi o aksam cocuga bisey oldu sanip kontrol halkım da oldugundan 6 gun sonra bidaha gittim beni kapida gordu “hayirdir” dedi niye geldiniz der gibi. Allah allah sen benim doktorum degilmisin? gelmek hakkim. sancim artti ondan dedim.
sonra yattim masaya alttan bakcam dedi eli de cok acitiyor ondan once birine gitmistim onun elo cok hafifti akintim icin kurcaladi vajinami catir cutur kacgun gecti hala açıyor sonra aleti koydu cort diye “aaa bi dk bi dk bi dk” dedi. aha dedim kesn miyomlar kafam kadar oldu ya da bebegin kalbi durdu of öldüm bittim o saniyeler arasinda. esini cagirin dedi esim girdi odaya bi saga ceviriyo aleti bi sola icim cikmis zaten neyse. bak dedi surayi goruyomusun bana deil ha esime diyo adam da bakiyo ekrana korkuyla bu diyo 2. bebek altli ustlu duruyolar bak.
aa 6 gun once goremedigi 2. bebek benim tesaduf eseri gitmemle keşfedildi. ve ben hala bilmiyorum tek yumurta mi cift yumurta mi bebekler kacinci haftda?? riskki bi sey varmi ne yiyip icmem lazim nelere dikkat etmem lazim… internette kafam patlayana kadar arastirdim tek yumurta imis riskleri cok imis rabbime emanetim