Nkarac ben artık gitmiyorum oraya canım, bana aşırı ilgisiz ve alakasız davrandı. 28 . haftadan sonra devlet bile haftalık geliyorsun artık dedi ama levent bey 2 hafta sonra gel diyordu her muayenede. Şuan gittiğim hastaneye nts için 3 günde bir gidiyorum. Birde benim 30. Haftamda erken doğum riski çıktı. Levent bey açıkça gelme buraya demeye getirdi.