Eda34-25 Arkadaşlar bugün detaylıya girdim daha önce 14. Haftamda bebeğimin cinsiyetine kız demişti doktor şuan 23+1 haftalığım detaylıda bugün erkek dediler daha değişme ihtimali varmı alışverişte yapmıştım 🙈
[silindi] Eda34-25 Detaylıda söylediyse değişmez heralde artık ☺️☺️ bende yarın gireceğim detaylı usg çok heyecanlıyım ☺️
_cekirdek54 Eda34-25 Bende 14+5 haftalık hamileyim bugün doktor kıza benzettim dedi kesin konuşmadı detaylı ultrason randevusu da 2ay sonra nasıl beklicez o zamana kadar bilemiyorum hiçbirşey alamıyorum ya değişirse diye 🤦🏼♀️
Eda34-25 _cekirdek54 Banada o haftada kız dediler bugün detaylıda erkek dedi doktor şok oldum neyse sağlıklı olsunda bebeğim önemli değil 😊
littlefinger Eda34-25 randevuyu nasıl ve ne kadar öncesinden aldınız bir de ne kadar sürdü detaylı ultrason? Çok soru oldu kusura bakmayın 😅
Nurgullmom Fadime_56 Ultrasonla bakıyolar yarım saat sürüyo bebeğin herşeyi inceleniyo organları felan bi sorun varmi diyee. Hareketleri kan dolaşımı aklina ne gelirsee.
Eda34-25 littlefinger 17. Haftamda muayene oldum doktorum yönlendirdi öyle gidip aldım 1 buçuk ay sonraya randevü verdiler çok yoğunluk varmış yarım saat sürdü bütün organlarına baktılar bi sıkıntı varmı diye
Mom54544 Eda34-25 1 buçuk ay mi 😳 ben yarın gircem 17 ye 1 buçuk ay sonraya kalırsa geç kalınmış olcak iyide 🙄
Morvy Eda34-25 bence değişmez. Kendi doktorum 16. Haftada 90% kız demişti ama buna rağmen ben detaylıyı beklemiştm ya değişirse diye birşey almamıştım😁
Eda34-25 Morvy 14. haftada kız deyince ben de daha değişmez diye düşündüm çünkü oğlumda da ilk 14. haftada öğrenmiştim cinsiyeti değişmemişti sonraki kontrollerimde neyse artık değiştircem aldıklarımıda 🙂
Mom54544 Eda34-25 Ama önden bı gitmem lazım ozaman benim kontrollerim ozeldeydi oradaki doktorum 17-20 Mayıs arası randevu alın demişti şimdi şehire gidersem direk detaylı diye gün atarsa sizinki gibi o sıkıntı olur